Jak si mohu objednat?
Po vstupu do našeho obchodu můžete libovolně procházet všechny kategorie a prohlížet si zboží. Všechny obrázky jsou ve velkém náhledu. Vybrané zboží vkládáte do košíku. Nákup můžete provést s registrací i bez. Pokud se zaregistrujete, potvrzení o registraci vám dorazí na e-mail, který uvedete v registračním formuláři. Pokud již jste našim zákazníkem a máte registraci vyplněnu, stačí se přihlásit.
Pokud chcete do košíku přihodit více kousků od jedné barvy nebo více barev od jednoho typu výrobku, proveďte výběr v příslušném náhledu zboží.
Podle průvodce postupně dokončete a odešlete objednávku. Případné požadavky uveďte do poznámky - např. "Jsem 14 dní na dovolené, odešlete prosím až za týden." atd. Máte-li zájem o osobní odběr, vepište do poznámky, kdy byste se rádi pro zboží stavili.

 

Jak poznám, že má objednávka k vám dorazila?
Jakmile odešlete svou objednávku, náš systém ji zaznamená a automaticky vám na e-mail odešle potvrzení, že byla "Přijata".
Poté, co je zásilka podána (na poště, v Zásilkovně, je vyzvednuta kurýrem) vám dorazí oznámení, že zásilka byla "Odeslána".
Na tyto oznámenky, prosím nereagujte, pokud nemáte dodatečné požadavky či jiné otázky.

 

Kdy zásilku odesíláte?
Veškeré zboží na stránkách je skladem k okamžitému odeslání/odběru, není-li uvedeno jinak.

Zásilku odesíláme většinou druhý pracovní den po obdržení objednávky, někdy se podaří zboží odeslat ještě v den objednávky. Na poštu a do Zásilkovny chodíme okolo 10. hodiny (po tomto čase již většinou nejsme schopni dělat změny v objednávkách). V den, kdy zásilku podáme, vám ze systému odešleme oznámení "Odeslána". Pokud Vám oznámenka nedorazí do druhého dne (v případě velkého vytížení zadáváme čísla zásilek do našeho systému až večer, stejně tak oznámenky od Zásilkovny či Pošty ve frekventovaném čase chodí se spožděním i v řádu hodin), zkontrolujte si stav objednávky po přihlášení do systému ve své kartě.

 

Došlo mi oznámení, že zásilka je odeslána a ještě mi nedošla...
Prosím, vemte na vědomí, že jakmile zásilku podáme, již není v našich silách urychlit její dodání, měnit obsah, stornovat. 
V případě, že již od odeslání zásilky uběhlo více dní a k vám nedorazila, neváhejte nás kontaktovat a my zásilku vyhledáme na internetu dle podacího čísla. Podací číslo také naleznete v potvrzovacím e-mailu o odeslání zásilky.
Většinu zásilek pošta doručí do několika dní, někdy i do druhého dne, Zásilkovna většinou druhý den od podání, ale pokud na zboží opravdu spěcháte, využijte raději "Balík do ruky /na poštu", či EMS tam pošta garantuje dodání do druhého pracovního dne. Novou službou ČP je také Balík expres, ale pokud máte zájem tuto službu využít, nejprve nás kontaktujte, případně si ověřte, zda tato služba je dostupná na vaší adrese.

 

Něco mě zaujalo, ale nejsem si jistá/ý barvou, materiálem...
Po vzájemné domluvě - e-mailové - je možné si vyzvednout zboží osobně na adrese Praha 4, Olbramovická 701/13. Rádi se vám budeme věnovat, v rámci možností, téměř kdykoliv. Včetně večerů a víkendů. Napište nám, kdy vám se hodí se zastavit. Pokusíme se vyhovět vašemu termínu, případně navrhneme nejbližší volný. 

 

OSOBNÍ ODBĚR
Po vzájemné e-mailové dohodě si můžete objednané zboží vyzvednout kdykoliv v dohodnutém čase. Prosím uveďte do své objednávky, kdy byste se rádi stavili.
Osobní výběr zboží je možný cca obden, ale opět i včetně víkendů. Pouze v pátek mezi 14:00 - 20:00 nejsme ani on-line, ani není možný osobní výběr zboží.
Vše na adrese Praha 4, Olbramovická 701/13 - POZOR!!! Adresa provozovny NENÍ totožná s adresou firmy. Budeme rádi, dodržíte-li sjednaný čas, ne vždy můžeme být přítomni hodinu před nebo po, nebo se věnovat více zákazníkům najednou. Přednost má vždy objednaný zákazník. 

V případě bloudění volejte: šest nula osm pět pět nula jedna jedna pět.

 

JAK SE K NÁM DOSTANETE
Naše kancelář/sklad se nachází v bytovém panelovém domě. Parkování je možné kdekoli v okolí. Zastávky - Lhotecký les, Lhotka - autobusů ze stanic Kačerov (linka189, 117) cca 10 min a Smíchovského nádraží (linka 197)  cca 20 min. Vchod je zhruba 100 m od zastávek. Z obou je na budovu vidět, zvonky jsou ale z druhé strany - byt č.20. Těšíme se na Vaši návštěvu.

 

Něco mě zaujalo, ale váhám...
Pokud váháte, zda se vám výrobek líbí, chcete ho jako dárek, ale potřebujete to s někým ještě probrat atd., můžete si zboží zamluvit. Zde nemusíte do objednávky dopisovat žádný dodatek. Objednejte jako osobní odběr a objednávka bude brána automaticky jako rezervace. Zboží Vám rádi zarezervujeme na týden. Na požádání i na delší dobu. Maximálně však na měsíc.
Většina výrobků z vlny, ručně tkané hedvábné šály Tanchoi a Pašmínové svetry, je skladem pouze jednou.

 

Mám zájem o některé zboží v jiné barvě, střihu, velikosti
Neváhejte nám napsat. U zboží z Pašmíny je možné objednat si jinou barvu či velikost. Šály si můžete objednat v libovolné barvě z našeho vzorníku. Barva zboží, které je skladem, je uvedena u každého kusu pod položkou Označení (např. HH190, NC330 atd.)

Podle sezony vám toto zboží může být dodáno i do čtyř týdnů (od února do srpna bývá pouze jedna zásilka, v zimě dvě až tři). Aktuální termín uzavření objednávky zboží z kašmíru je uveden v sekci Akce.

 

Mám zájem o svetřík a nejsem si jistý/á velikostí
U každého svetříku jsou uvedeny jeho rozměry. Svetřík je měřen v nenataženém stavu, položený na rovné ploše (uvedený obvod hrudníku je tedy poloviční, než celkový). Pokud si nejste jisti velikostí, ideální je poměřit vlastní svetřík, který Vám (obdarovávanému) velikostně vyhovuje. Svetříky měříme následovně - šířka je rozměr od podpaží k podpaží - délku měříme od krku ke spodnímu okraji - délku rukávu měříme od kraje k podpaží.

U svetříků, které nemají propínání (roláky, trička), dávají zákazníce většinou přednost rozměrům více na tělo. U svetříků s knoflíky dámy upřednostňují lehce volnější velikost, aby se knoflíky nerozebíhaly.

 

Jaký šál ke svatebním šatům

Ke klasickým bílým se rozhodně nehodí šály v přírodně bílé. Vybírejte proto v sekci hedvábí, křídově bílé šály, či v kašmíru šály v doplňkových barvách. Např. v barvě kytice, kravaty ženicha nebo šatů družiček. Ke svatebním šatům vypadají výborně jak pastelové, tak jasné barvy. Nemusíte se bát. 

 

Vrácení zboží / výměna
Pro naše zákazníky máme rozšířenou lhůtu na vrácení nebo výměnu zboží a to 30 dnů. Nepoškozené zboží v nepoškozeném původním obalu (je součástí výrobku!) vám rádi vyměníme za libovolné jiné zboží.

Výměna zboží je zdarma, placené je pouze doběrečné. Nazpět přijímáme zboží také pouze v originálním stavu a obalu, s originální fakturou nebo kopií faktury.

Zásilky zasílejte jako Doporučený dopis na adresu provozovny. O vrácení/výměně zboží nás prosím ve svém zájmu předem informujte - bohužel, pokud nás zde pošta nezastihne, málokdy se obtěžuje s lístečky a my proto o vaší zásilce nevíme a ta se vám vrátí zpět. Pozor nepřebíráme zásilky viditelně špatně zabalené - malé krabice, nebublinkové obálky - zboží patří do kategorie Luxusní zboží a pokud má být opět prodáno, musí být nepoškozené, nepomačkané atd. Naopak uvítáme, pokud k odeslání zpět použijete obal, v němž jste svou zásilku obdrželi od nás, ušetříte peníze i přírodu. K zásilce stačí uvést pouze číslo účtu na který si přejete vrátit peníze. V případě odeslání peněz peněžní poukázkou vám bude odečten poplatek ČP za odeslání peněz.

Vrátí-li se nám zboží poškozené, odesíláme jej zpět zákazníkovi anebo nabízíme možnost komisního prodeje. Poškozený, nebo chybějící obal výrobku je zpoplatněn. Zákazníkovi bude vyplacena částka, za níž bude zboží prodáno ihned, jakmile nám platba nového zákazníka dorazí. Pokud vrátíte část zásilky, u níž byla množstevní sleva, sleva na poštovném, která by zásilce bez tohoto kusu nepřipadla, bude tato sleva odečtena z vracené částky. 
U zboží "na míru" - svetrů pletených na objednávku, šálů vybíraných fyzicky ze vzorníku nebo velkoobchodní objednávky nad 15 ks zboží se reklamace posuzuje individuálně, bez závažného důvodu reklamace zboží nemusí být přijato zpět. Takovéto zboží pro vás můžeme vzít opět do komisního prodeje.

 

Mám zájem o některé zboží ve větším množství - obchůdek, firemní dárky...
Neváhejte nás oslovit, mezi naše spokojené zákazníky patří i firmy :
T-mobile, Osram, Targo Promotion (SR), Pribina

 

Stánkové Pashminy, Pašmíny
Šály prodávané na stáncích, tržnicích, ale i v některých obchodních domech pod názvem Pašmína nebo Pashmina za 200 - 300 Kč nejsou z pravého kašmíru. Tyto šály jsou většinou z viskozy, polyesteru či akrylu. Od pravého kašmíru se liší nejen cenou a životností, ale i váhou, leskem a mačkavostí. Stejné je to i se šály prodávanými na internetu, opravdu není možné získat velký šál z pravého kašmíru za ceny okolo 200 - 600 Kč byť vám obchody tvrdí opak a to i sebelépe opsanými texty z našich stránek. Proto také žádáme prodejce tzv. Pašmín aby texty z našich stránek nekopírovali a k plagiátům zboží používali alespoň své originální texty. Stejně tak pokud máte zájem o jakýkoli náš obrázek, kontaktujte nás, autorem a majitelem obrázků je majitel obchodu pashmina.cz.

 

Máte jakýkoli další dotaz?
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Neváhejte nám napsat, rádi vám ho zodpovíme.

 

Děkujeme, že, jako my, dáváte přednost elektronické komunikaci. Budeme se snažit vám vyhovět vždy co nejdříve.

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

V pořádku