Obchodní podmínky našeho e-shopu

 

Nejkratší verze

 

V tomto rodiném butiku pracují lidé, dva lidé. Ctíme zásady slušného chování a selský rozum. Náš zájem je, abyste byli s našim zbožím a svým výběrem spokojeni. Rádi komunikujeme, neváhejte se tedy ptát, pokud vám cokoli není jasné, pokud potřebujete poradit, či pomoc. Pro rychlejší komunikaci používejte názvy zboží, ne webové adresy. Chcete-li přijít osobně, je nutné se objednat. Veškeré zboží, které lze vložit do košíku je skladem a je možné jej okamžitě předat. Zboží zasíláme následující pracovní den od objednání, o všem jste informováni e-mailem. Zboží lze vrátit či vyměnit, první výměna je zdarma. O zaslání nás informujte (pokud nejsme doma, když vaše zásilka dorazí a pošta nám nedá lístek, o vaší zásilce se nemáme jak dovědět a vrátí se vám). K vracenému zboží se chovejte tak, aby i zákazník po vás byl spokojen. Při vracení produkujte co nejméně odpadu, děkujeme :)

Bohužel se nám množí i nepoctiví zákazníci a musíme nejjednodušší verzi rozšířit o níže uvedené a ze zákona vyplývající povinnosti kupujícího. Uzavřením smlouvy si zákazník zboží kupuje a je tedy povinen ho přebrat od externích dopravců. Nepřevzetí zásilky od dopravce (ČP, Zásilkovna, PPL aj.) není odstoupení od smlouvy dle zákona, ale jeho porušení. V tomto případě má obchod nárok na proplacení nákladů na dopravu ze strany "zákazníka" a to až do výše 120,- Kč. První elektronická upomínka o tento dluh je zdarma. Druhá elektronická upomínka je zpoplatněna částkou 100,- Kč. Nedojde-li ani poté k úhradě, dluh bude předán třetí straně a tento proces je zpoplatněn naším obchodem částkou 150,- Kč.

K tomuto kroku jsme nuceni přistoupit, protože chceme ponechat dobírku jako jednu z možností nákupu v našem obchodě a nepřejeme si zákazníky zatěžovat jejím nadměrným zvyšováním.

 

Delší verze

Veškeré zboží uvedené na stránkách je aktuálně skladem, kromě uvedených výjimek. Zboží si můžete prohlížet a libovolně vkládat do košíku, případně z košíku odebírat. Pro objednání a nákup zboží nemusíte být v obchodě přihlášeni ani registrováni. Kromě zaslání kurýrem nejste povinni uvádět svůj telefon. Při osobním odběru nemusíte uvádět jiné informace než své jméno.

Zakoupit můžete pouze zboží a počet kusů, který je skladem – můžete jej navolit na kartě zboží či v rolovacím menu.
Cena zboží je uvedena u každé položky a týká se pouze zboží, které je aktuálně skladem. Pro zboží na objednávku, platí cena, kterou má stejná položka aktuálně na stránkách. Pokud bude cena vyšší (výrazně stoupne kurz dolaru, cena od dodavatele), zákazník bude informován.
Internetový obchod pashmina.cz nabízí v rámci péče o své zákazníky celou řadu slev a služeb ZDARMA. Využít je může každý zákazník, cílené slevy jsou pouze pro určené zákazníky. Slevy se vztahují na všechny kategorie. Slevy se nedají sčítat ani kombinovat, není-li uvedeno u dané akce jinak. Akční slevy platí pouze na zboží, které je skladem.
Pro registrované zákazníky máme Bonusový program, kdy se objednávky v systému sčítají a při dosažení určité výše nákupu je mu přiřazena trvalá sleva a to 3%, 5% a 8% na veškeré další objednávky. Sleva se vztahuje pouze na zboží. Slevu nelze vymáhat předem.

Přednostně jsou přijímány objednávky elektronické (z našeho systému), poté objednávky telefonické, e-mailové či písemné. V případě, že se nám ve stejný čas sejde zákazník s osobním výběrem a objednávka elektronická, má přednost zákazník v obchodě. Nastane-li tato situace, jako omluvu za komplikace má náš „elektronický“ zákazník 5% slevu na náhradní položku.
Zboží si můžete objednat s doručením Českou poštou, Zásilkovnou, Doručením na adresu, nebo si ho můžete vyzvednout osobně. Pro zboží si můžete poslat svého kurýra.
Zaslání – zboží můžete platit mnoha způsoby, kartou, bankovním převodem, dobírkou, elektronickým bankovnictvím, PayPal atd. Zboží vám bude zasláno obratem, většinou druhý pracovní den od objednání, nebo přijetí platby. Je-li k zásilce  fakturováno poštovné, je součástí objednávky a musí být uhrazeno společně se zbožím. Výši poštovného vidíte při objednávání a výběrem vhodné varianty jej můžete ovlivnit. Poštovné na faktuře je konečné. Před odesláním=odkliknutím objednávky si důkladně zkontrolujte Přehled objednávky. Faktura bude vystavena na položky a ceny uvedené v objednávce. Pokud vám nebyl započten bonus, permanentní či akční sleva na které máte nárok, vepište toto do objednávky, faktura bude upravena před odesláním. 
O odeslání objednávky jste informováni systémem, je vám také odesláno podací číslo zásilky. Náš obchod nehlídá doručení zásilky zákazníkovi, zákazník je povinen si zásilku ohlídat. S jejím vyhledáním vám však kdykoli rádi pomůžeme. Při přebírání zásilky na poště, v Zásilkovně, od kurýra je zákazník povinen zkontrolovat, zda nebyla při přepravě poškozena, případné poškození ihned u dopravce reklamujte a informujte nás. Zásilky zasíláme pojištěné, do okamžiku převzetí kupujícím jsou majetkem obchodu a případné škody na dopravci tedy vymáhá obchod Pashmina.cz.

Výměna / vrácení / reklamace zboží

Pokud nejste se svým výběrem spokojeni, zboží můžete vrátit či ho vyměnit do 14 dnů od jeho převzetí, po domluvě i po době delší. Zboží musí být nepoškozené, nenošené, nepoužité, v původním nepoškozeném obalu. Součástí zásilky musí být i doklad o koupi – originál, nebo kopie faktury. Zboží zasílejte Doporučeně, zabalené odpovídajícím způsobem, tedy tak, aby nedošlo k jeho poškození a k dalšímu znehodnocování zboží či obalů. Ideální způsob je poslat zboží zpět v obálce, krabici, ve které vám bylo doručeno. Zboží, které nebude správně zabaleno, či bude obal poškozený, nepřebíráme. O odeslání zboží nás informujte na e-mail. Zásilky odeslané na dobírku nepřejímáme. Zasílejte jako Doporučené psaní, Balík, Zásilkovna.
Je-li zjištěno poškození, nebo opotřebení zboží, zboží bude buď zákazníkovi na jeho vlastní náklady vráceno, nebo může být vloženo do komise a zákazníkovi bude vyplacena částka, za kterou bylo zboží prodáno po dokončeném komisním prodeji. Je-li zboží třeba zboží uvést do prodejního stavu (skládání, čištění od pachů, skvrn, žehlení, výměna obalu), budou odečteny náklady na tyto práce. Obchod bude zákazníka neprodleně informovat.

Vrácení zboží - Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni uzavření smlouvy a v případě uzavření kupní smlouvy kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete zboží. Zboží odesíláte obchodu na své náklady. Ke zboží není třeba přikládat formulář pro Odstoupení od smlouvy. O vracení zboží jste povinni nás informovat. Vracejte v původním obalu. Zboží je obchodem zkontrolováno a je-li vše v pořádku, vracíme zákazníkovi obratem peněžní prostředky přijaté od kupujícího včetně vrácení prostředků za dopravné k zákazníkovi v nejnižší nabízené výši. Číslo účtu uveďte na vratce, nebo v e-mailu, v kterém nás o vracení zboží informujete. Platby za zboží placené elektronicky jsou vraceny opět jen elektronicky. Platby v hotovosti vracíme buď v hotovosti, nebo elektronicky. Vracíte-li kompletní zásilku, jejíž součástí byl bonusový dárek za výši objednávky, musí být vrácen. Vracíte-li pouze menší část zásilky (není odstoupení od kupní smlouvy), můžete si bonusový dárek ponechat. Pokud výše vaší původní objednávky nárokovala bezplatné poštovné a vracíte takovou část zásilky, že by vám poštovné bylo účtováno, bude toto od vrácené částky odečteno. Stejně, pokud neodeberete již zaplacenou zásilku, reálně vynaložené poštovné bude odečteno. Jste-li registrovaný zákazník, hodnota vráceného zboží je odečtena z vašeho zákaznického účtu v našem systému, nezapočítává se do Bonusového programu. Výměna poničeného obalu zboží je zpoplatněna částkou 35,- Kč.  Také uvedení zboží do znovuprodejného stavu je zpoplatněno dle míry náročnosti, základní sazba je 50 Kč/ks!

Výměna zboží - zákazník odesílá zboží obchodu na své náklady. Zboží si můžete vyměnit za libovolnou položku z našeho obchodu. První výměna je zdarma, zákazník platí pouze případné doběrečné. Vyměňujete-li zboží za zboží ve zcela stejné hodnotě, je vám nové zboží odesláno okamžitě, zdarma. Vyměňujete-li zboží za levnější položku, je vám nové zboží opět odesláno okamžitě, zdarma, a zároveň je vám váš přeplatek poukázán na účet. Vyměňujete-li zboží za dražší, je vám nová zásilka odeslána po připsání rozdílové částky na náš účet, nebo můžeme odeslat zboží obratem na dobírku (poštovné je zdarma, platí se pouze doběrečné). V případě výměny vám doporučujeme vybrat si nové zboží co nejdříve, ideálně ve stejném e-mailu, ve kterém nám oznamujete odeslání zásilky. Velká část zboží je skladem v malém množství a než nám vaše zásilka dorazí, vámi vybraný kousek by již nemusel být skladem.

Adresa pro vrácení zboží:
Ing. Marcela Kordačová
Olbramovická 701/13
142 00 Praha 4

 

Zrušení objednávky


Svou objednávku můžete zrušit do okamžiku odeslání.  Zákazník může od kupní smlouvy odstoupit oznámením, že si přeje objednávku stornovat či stornováním objednávky na své kartě. Odstoupení od smlouvy neznamená nevyzvednutí nebo nepřevzetí zaslané objednávky na adresu kupujícího. Objednávku nelze stornovat po jejím odeslání = předání dopravci. V případě nepřevzetí zásilky máme právo na úhradu vzniklých nákladů až do výše 120,- Kč (zejména poštovné).

Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. Objednáním kupující uzavírá kupní smlouvu a zboží kupuje. Nepřevezme-li kupující zboží při dodání nebo nevyzvedne-li kupující zboží z pobočky České pošty nebo od jiného kupujícím zvoleného dopravce do sedmi (7) dnů, je prodávající oprávněn požadovat smluvní pokutu ve výši 120 Kč (slovy: jedno sto dvacet korun českých) a dále je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit. Kupující je povinen rovněž zaplatit poplatek 100 Kč, pokud smluvní pokutu neuhradí dle elektronické výzvy a prodávající mu odešle elektronickou upomínku k jejímu zaplacení. Pohledávka bude podstoupena třetí straně. Postoupení pohledávky exekuční firmě je z naší strany zpoplatněno dalším jednorázovým poplatkem 150,- Kč.

Vaše objednávka je pro vás rezervována na týden. Pokud si vyberete osobní odběr, platbu převodem, či rezervaci a do sedmi dnů nedojde k úhradě, domluvě termínu vyzvednutí, či objednávce, obchod si vyhrazuje právo objednávku bez upozornění zrušit.

 

Reklamační řád

Zákazník odesílá zboží obchodu na své náklady. Obchod posoudí reklamaci okamžitě po obdržení zásilky. Je-li reklamace vyhodnocena jako oprávněná, jsou zákazníkovi buď obratem vráceny peněžní prostředky přijaté od kupujícího včetně vrácení prostředků za dopravné k nám (doložené podacím lístkem), nebo odesláno nové zboží.
Pokud má zákazník zájem si zboží ponechat, bude mu po vzájemné domluvě a prokázání vady, poskytnuta sleva v dohodnuté výši. Slevu může zákazník využít zpětně – bude mu poukázána na účet - nebo s novou objednávkou.
Není-li reklamace oprávněná, zboží bude vráceno zákazníkovi na jeho náklady, nebo bude umístěno do komise – viz Výměna/vrácení/reklamace zboží.

V případě, že při řešení reklamace nedojde k dohodě mezi zákazníkem a obchodem, má zákazník možnost řešit spotřebitelský spor mimosoudní cestou. Tyto případy řeší ČOI www.coi.cz.

Na naše zboží se vztahuje standardní záruka 24 měsíců, Záruka se nevztahuje na zboží, u kterého uplynula záruční doba. Záruka se dále nevztahuje na opotřebení a změny výrobku, způsobené jeho běžným užíváním, ani na závady výrobku, vzniklé jeho nesprávnou údržbou (např. praním v pračce), nešetrným zacházením či mechanickým poškozením při užívání výrobku.

Adresa pro uplatnění reklamace:
Ing. Marcela Kordačová
Olbramovická 701/13
142 00 Praha 4

Ochrana osobních dat

Osobní data zákazníků jsou uchovávána v našem systému a nebudou nikdy zpřístupněna třetí straně. Zároveň s objednávkou si vybíráte, zda si přejete odebírat Novinky z našeho obchodu. Novinky zasíláme maximálně 5x do roka, nebudete tedy ani před vánoci bombardováni týdenními spamy. Novinkami zasíláme pouze zprávy o novém zboží v obchodě, nebo o případných slevových akcích. Souhlas se zasíláním novinek můžete kdykoliv zrušit a to buď na e-mailu info@pashmina.cz, nebo kliknutím na daný odkaz v informačním e-mailu. Zasílání novinek můžete opět kdykoli obnovit na svém účtu.

Uzavřením objednávky zákazník souhlasí se zpracováním svých osobních údajů.

Schválení ze strany kupujícího

V okamžiku, kdy kupující v systému pashmina.cz klikne na odkaz "Dokončit objednávku" umístěný pod formulářem objednávky, má prodávající za to, že ze strany kupujícího byly tyto Obchodní podmínky, Reklamační řád a FAQ řádně prostudovány a jsou tak bezvýhradně akceptovány a podle vůle kupujícího se stávají součástí ujednání stran v kupní smlouvě. Smlouva je uzavřena potvrzením přijetí objednávky obchodem pashmina.cz.

Pokud máte jakékoli dotazy, případně připomínky, neváhejte nás kontaktovat před uskutečněním nákupu. 

 

Tyto Obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě pashmina.cz. Obchodní podmínky a stejně také Reklamační řád blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

Provozovatelem internetového obchodu pashmina.cz je společnost Ekvinokcium s.r.o., DIČ: CZ27589757, vedená u Městského soudu v Praze Spisová značka: C 115167  a Ing. Marcela Kordačová, Olbramovická 705/5, 142 00 Praha 4, IČO: 866 12 506.

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s novým Občanským zákoníkem. Plné znění tohoto zákona najdete zde.

Tyto Obchodní podmínky a Reklamační řád jsou platné od 1. 1. 2018 do odvolání.

 

Provozovatel webu, Pashmina.cz, se sídlem Olbramovická 705, Praha 4 - 142 00, IČ: 09885277, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si Zásady souborů cookies.

Souhlasím