Obchodní podmínky našeho e-shopu

Nejkratší verze

 

V tomto obchodě pracují lidé, ne zaměstnanci. Ctíme zásady slušného chování a selský rozum :). Náš zájem je, abyste byli s našim zbožím a svým výběrem spokojeni. Rádi komunikujeme, neváhejte se tedy ptát, pokud vám cokoli není jasné, pokud potřebujete poradit, či pomoct. Pro rychlejší komunikaci používejte názvy zboží, ne webové adresy. Chcete-li přijít osobně, je nutné se objednat. Zboží zasíláme obratem, o všem jste informováni e-mailem. Zboží lze vrátit či vyměnit. O zaslání nás, ve svém zájmu (pokud nejsme doma, když vaše zásilka dorazí a pošta nám nedá lístek, o vaší zásilce se nemáme jak dovědět a vrátí se vám), informujte. K vracenému zboží se chovejte tak, aby i zákazník po vás byl spokojen.

 

Delší verze

Veškeré zboží uvedené na stránkách je aktuálně skladem. Zboží si můžete prohlížet a libovolně vkládat do košíku, případně z košíku odebírat. Pro objednání a nákup zboží nemusíte být v obchodě přihlášeni ani registrováni. Kromě zaslání kurýrem nejste povinni uvádět svůj telefon. Při osobním odběru nemusíte uvádět jiné informace než své jméno.

Zakoupit můžete pouze zboží a počet kusů, který je skladem – můžete jej navolit na kartě zboží či v rolovacím menu.
Cena zboží je uvedena u každé položky a týká se pouze zboží, které je aktuálně skladem. Pro zboží na objednávku, platí cena, kterou má stejná položka aktuálně na stránkách. Pokud bude cena vyšší (výrazně stoupne kurz dolaru, cena od dodavatele), zákazník bude informován.
Internetový obchod pashmina.cz nabízí v rámci péče o své zákazníky celou řadu slev a služeb ZDARMA. Využít je může každý zákazník, cílené slevy jsou pouze pro určené zákazníky. Slevy se vztahují na všechny kategorie. Slevy se nedají sčítat ani kombinovat, není-li uvedeno u dané akce jinak. Akční slevy platí pouze na zboží, které je skladem.
Pro registrované zákazníky máme Bonusový program, kdy se objednávky v systému sčítají a při dosažení určité výše nákupu je mu přiřazena trvalá sleva a to 3%, 5% a 8% na veškeré další objednávky. Sleva se vztahuje pouze na zboží. Slevu nelze vymáhat předem.

Přednostně jsou přijímány objednávky elektronické (z našeho systému), poté objednávky telefonické, e-mailové či písemné. V případě, že se nám ve stejný čas sejde zákazník s osobním výběrem a objednávka elektronická, má přednost zákazník v obchodě. Nastane-li tato situace, jako omluvu za komplikace má náš „elektronický“ zákazník 5% slevu na náhradní položku.
Zboží si můžete objednat s doručením Českou poštou, Zásilkovnou, Balíkonošem, nebo si ho můžete vyzvednout osobně. Pro zboží si můžete poslat svého kurýra.
Zaslání – zboží můžete platit mnoha způsoby, kartou, bankovním převodem, dobírkou, elektronickým bankovnictvím, PayPal atd. Zboží vám bude zasláno obratem, většinou druhý pracovní den od objednání, nebo přijetí platby. Je-li k zásilce  fakturováno poštovné, je součástí objednávky a musí být uhrazeno společně se zbožím. Výši poštovného vidíte při objednávání a výběrem vhodné varianty jej můžete ovlivnit. Poštovné na faktuře je konečné, vyjímkou jsou lehké objednávky, zde je poštovné upravováno námi manuálně. Před odesláním=odkliknutím objednávky si důkladně zkontrolujte Přehled objednávky. Faktura bude vystavena na položky a ceny uvedené v objednávce (kromě výše uvedené úpravy poštovného). Pokud vám nebyl započten bonus, permanentní či akční sleva, vepište toto do objednávky, faktura bude upravena před odesláním. 
O odeslání objednávky jste informováni systémem, je vám také odesláno podací číslo zásilky. Náš obchod nehlídá doručení zásilky zákazníkovi, zákazník je povinen si zásilku ohlídat. S jejím vyhledáním vám rádi případně pomůžeme. Při přebírání zásilky na poště je zákazník povinen zkontrolovat, zda nebyla při přepravě poškozena, případné poškození ihned na poště písemně reklamujte a informujte nás. Zásilky zasíláme pojištěné, do okamžiku převzetí kupujícím jsou majetkem obchodu a případné škody na České poště tedy vymáhá pashmina.cz.

Osobní odběr – je zdarma, v čase, který je vzájemně dohodnut. Termín, kdy byste se rádi dostavili, uveďte v objednávce. Teprve až je vám námi potvrzen, je považován za dohodnutý. Zboží můžete zaplatit dopředu kterýmkoli z výše uvedených způsobů (kromě dobírky), v takovém případě se můžete pro zboží dostavit až je nám platba připsána na účet. Zboží můžete samozřejmě zaplatit na místě, zde pouze hotově.

Adresa pro osobní odběr:
Kordačovi - zvonek č.20
Olbramovická 701/13
142 00 Praha 4

Platí-li zákazník hotově, platební kartou, či PayPalem: Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Výměna / vrácení / reklamace zboží

Pokud nejste se svým výběrem spokojeni, zboží můžete vrátit či ho vyměnit do 14 dnů od jeho převzetí, vyjímkou jsou vánoce, kdy se 14 dní počítá až od Štědrého dne. Zboží musí být nepoškozené, nenošené, nepoužité, v původním nepoškozeném obalu. Součástí zásilky musí být i doklad o koupi – originál, nebo kopie faktury. Zboží zasílejte Doporučeně, zabalené odpovídajícím způsobem, tedy tak, aby nedošlo k jeho poškození a k dalšímu znehodnocování zboží či obalů. Ideální způsob je poslat zboží zpět v obálce, krabici, ve které vám bylo doručeno. Zboží, které nebude správně zabaleno, či bude obal poškozený, nepřebíráme. O odeslání zboží nás ve svém vlastním zájmu informujte na e-mail, bohužel, pokud nás zde pošta nezastihne, málokdy se obtěžuje s lístečky a my proto o vaší zásilce nevíme a ta se vám vrátí zpět. Pozor nepřebíráme zásilky viditelně špatně zabalené - malé krabice, nebublinkové obálky - zboží patří do kategorie Luxusní zboží a pokud má být opět prodáno, musí být nepoškozené, nepomačkané atd. Zásilky odeslané na dobírku nepřejímáme. Zasílejte jako Doporučené psaní.
Je-li zjištěno poškození, nebo opotřebení zboží, zboží bude buď zákazníkovi na jeho vlastní náklady vráceno, nebo bude vloženo do komise a zákazníkovi bude vyplacena částka, za kterou bylo zboží prodáno po dokončeném komisním prodeji. Je-li zboží třeba zboží uvést do prodejního stavu (skládání, čištění od pachů, žehlení, výměna obalu), budou odečteny náklady na tyto práce. Obchod bude zákazníka neprodleně informovat.

Vrácení zboží - zákazník zboží odesílá obchodu na své náklady. Zboží je obchodem zkontrolováno a je-li vše v pořádku, vracíme zákazníkovi obratem částku za zboží na účet. Číslo účtu uveďte na vratce, nebo v e-mailu, v kterém nás o vracení zboží informujete. V případě zaslání složenkou je od částky odečten poplatek za odeslání složenky účtovaný ČP. Platby za zboží placené elektronicky jsou vraceny opět jen elektronicky. Platby v hotovosti vracíme buď v hotovosti, nebo elektronicky. Vracíte-li kompletní zásilku, jejíž součástí byl bonusový dárek, musí být vrácen. Vracíte-li pouze menší část zásilky, můžete si bonusový dárek ponechat. Jste-li registrovaný zákazník, hodnota vráceného zboží je odečtena z vašeho zákaznického účtu v našem systému, nezapočítává se do Bonusového programu.

Výměna zboží - zákazník odesílá zboží obchodu na své náklady. Zboží si můžete vyměnit za libovolnou položku z našeho obchodu. První výměna je zdarma, zákazník platí pouze případné doběrečné. Vyměňujete-li zboží za zboží ve zcela stejné hodnotě, je vám nové zboží odesláno okamžitě, zdarma. Vyměňujete-li zboží za levnější položku, je vám nové zboží opět odesláno okamžitě, zdarma, a zároveň je vám váš přeplatek poukázán na účet. Vyměňujete-li zboží za dražší, je vám nová zásilka odeslána po připsání rozdílové částky na náš účet, nebo můžeme odeslat zboží obratem na dobírku (poštovné je zdarma, platí se pouze doběrečné). V případě výměny vám doporučujeme vybrat si nové zboží co nejdříve, ideálně ve stejném e-mailu, ve kterém nám oznamujete odeslání zásilky. Velká část zboží je skladem v malém množství a než nám vaše zásilka dorazí, vámi vybraný kousek by již nemusel být skladem.

Adresa pro vrácení zboží:
Ing.Marcela Kordačová
Olbramovická 701/13
142 00 Praha 4

 

Zrušení objednávky


Svou objednávku můžete zrušit do 8:00 nejbližšího pracovního dne od okamžiku objednání.  Zákazník může od kupní smlouvy odstoupit oznámením, že si přeje objednávku stornovat či stornováním objednávky na své kartě. Odstoupení od smlouvy neznamená nevyzvednutí nebo nepřevzetí zaslané objednávky na adresu kupujícího. V případě nepřevzetí zásilky máme právo na úhradu vzniklých nákladů (zejména poštovné).

Vaše objednávka je pro vás rezervována na týden. Pokud si vyberete osobní odběr, platbu převodem, či rezervaci a do sedmi dnů nedojde k úhradě, domluvě termínu vyzvednutí, či objednávce, obchod si vyhrazuje právo objednávku zrušit.

 

Reklamační řád

Zákazník odesílá zboží obchodu na své náklady. Obchod posoudí reklamaci okamžitě po obdržení zásilky. Je-li reklamace vyhodnocena jako oprávněná, je zákazníkovi buď obratem vrácena plná částka uhrazená za zboží i poštovné, nebo odesláno nové zboží.
Pokud má zákazník zájem si zboží ponechat, bude mu po vzájemné domluvě a prokázání vady, poskytnuta sleva v dohodnuté výši. Slevu může zákazník využít zpětně – bude mu poukázána na účet - nebo s novou objednávkou.
Není-li reklamace oprávněná, zboží bude vráceno zákazníkovi na jeho náklady, nebo bude umístěno do komise – viz Výměna/vrácení/reklamace zboží.

V případě, že při řešení reklamace nedojde k dohodě mezi zákazníkem a obchodem, má zákazník možnost řešit spotřebitelský spor mimosoudní cestou. Tyto případy řeší ČOI www.coi.cz.

Na naše zboží se vztahuje standardní záruka 24 měsíců, Záruka se nevztahuje na zboží, u kterého uplynula záruční doba. Záruka se dále nevztahuje na opotřebení a změny výrobku, způsobené jeho běžným užíváním, ani na závady výrobku, vzniklé jeho nesprávnou údržbou (např. praním v pračce), nešetrným zacházením či mechanickým poškozením při užívání výrobku.

Adresa pro uplatnění reklamace:
Ing.Marcela Kordačová
Olbramovická 701/13
142 00 Praha 4

Ochrana osobních dat

Osobní data zákazníků jsou uchovávána v našem systému a nebudou nikdy zpřístupněna třetí straně. Zároveň s objednávkou si vybíráte, zda si přejete odebírat Novinky z našeho obchodu. Novinky zasíláme maximálně 5x do roka, nebudete tedy ani před vánoci bombardováni týdenními spamy. Novinkami zasíláme pouze zprávy o novém zboží v obchodě, nebo o případných slevových akcích. Souhlas se zasíláním novinek můžete kdykoliv zrušit a to buď na e-mailu info@pashmina.cz, nebo kliknutím na daný odkaz v informačním e-mailu. Zasílání novinek můžete opět kdykoli obnovit na svém účtu.

Uzavřením objednávky zákazník souhlasí se zpracováním svých osobních údajů.

Schválení ze strany kupujícího

V okamžiku, kdy kupující v systému pashmina.cz klikne na odkaz "Dokončit objednávku" umístěný pod formulářem objednávky, má prodávající za to, že ze strany kupujícího byly tyto Obchodní podmínky, Reklamační řád a FAQ řádně prostudovány a jsou tak bezvýhradně akceptovány a podle vůle kupujícího se stávají součástí ujednání stran v kupní smlouvě. Smlouva je uzavřena potvrzením přijetí objednávky obchodem pashmina.cz.

Pokud máte jakékoli dotazy, případně připomínky, neváhejte nás kontaktovat před uskutečněním nákupu. 

 

Tyto Obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě pashmina.cz. Obchodní podmínky a stejně také Reklamační řád blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Provozovatelem internetového obchodu pashmina.cz je společnost Ekvinokcium s.r.o., DIČ: CZ27589757 a Ing. Marcela Kordačová, Olbramovická 705/5, 142 00 Praha 4. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s novým Občanským zákoníkem. Plné znění tohoto zákona najdete zde.

Tyto Obchodní podmínky a Reklamační řád jsou platné od 1. 1. 2010 do odvolání.

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

V pořádku